Zoals u al weet, is uw telefoonsysteem een cruciaal instrument voor het succesvol runnen van uw bedrijf. Helaas kan zelfs de meest moderne technologie falen en wanneer dit gebeurt zal uw bedrijf de onmiddellijke gevolgen hiervan merken. Zo kun je bijvoorbeeld denken aan hogere prijzen voor sim only abonnementen in Nederland.

Verlies van zaken is een groot probleem waar uw bedrijf mee te maken krijgt als uw telefooncentrale omvalt. Wanneer er een storing optreedt, zult u wensen dat u een telefonische onderhoudsovereenkomst had, die u gemakkelijk kunt krijgen van een aantal gerenommeerde zakelijke telefoonbedrijven.

Telefonische technische ondersteuning kan erg handig zijn

Als uw systeem minder dan twee jaar oud is, zal uw serviceprovider u meestal een of andere vorm van technische ondersteuning of een onderhoudscontract aanbieden. In dit contract moeten zij aangeven hoe zij op bepaalde problemen zullen reageren en binnen welke termijnen een technicus ter plaatse zal komen als er zich een storing voordoet.

In de huidige snel veranderende zakenwereld zal de meerderheid van de telefonische onderhoudsaanbieders deze informatie specificeren in een service level agreement (SLA), aangezien het van cruciaal belang is om deze informatie te verstrekken.

Een telefoon kopen is tegenwoordig al lastiger geworden

Als uw systeem oud, niet-ondersteund of verouderd is, is het waarschijnlijk dat uw telefoonsysteem niet langer wordt ondersteund door de oorspronkelijke fabrikant of installateur. In dit soort gevallen kunt u overwegen om te zoeken naar een extern telefoononderhoudsbedrijf of een telefoonmonteur. Elke onderhoudsaanbieder heeft zijn eigen SLA en het is aan u als klant om voorwaarden overeen te komen voordat u een overeenkomst ondertekent.

Categories: Blogging